خرید دستبند پاور بالانس
نوشته شده توسط : مهران
 

هر روز که از خواب بلند می شوید و خود را برای یک روز تازه شروع می کنید نمی دانید که چه اتفاقات و چه تنش هایی در راه دارید و خدا می داند در پایان آن روز از نظر روحی و روانی در چالی باشید.آیا امروز در ترافیک سنگین شهر  اعصابتان به هم می ریزد ؟ آیا بوق های ممتد ماشین پشت سری شما باعث بر هم زدن تعادل روحی شما خواهد شد؟ آیا  بهانه های فرزندانتان برای خرید یک وسیله حوصله شما را سر می برد؟ و هزاران آیا و اگر دیگر. حال چاره چیست ؟ نمی توان از دست این واقعیت های زندگی فرار کرد و از مسئولیت هایی که داریم شانه خالی کرد.باید ایستاد و با تمام آنها روبرو شد.ما برای اینجور مواقع به شما پیشنهاد خرید دستبند پاور بالانس را می کنیم.حتما می پرسید این دستبند چه ربطی به موضوع بحث دارد.؟ بله دقیقا ربط دارد. دستبندی که بتواند آرامش را به شما برگرداند,دستبندی که بتواند شما را در مقابل تنش های روزانه بیمه کند و در یک کلام دستبندی که بتواند حال و احوال شما را نسبت به قبل دگرگون کند قطعا به بحث ما ربط خواهد داشت.خرید دستبند پاور بالانس به این دلیل می تواند مفید باشد که از این پس با همراه داشتن این دستبند و خاصیت فوق العاده آن یواش یواش به سوی آرامش و اسایش قدم بر خواهید داشت. این محصول قادر است با توجه به هولگرامی که بروی آن نصب شده است تولید یون منفی نماید و تازه همه چیز از اینجا آغاز می گردد.

  

 

داستان یون منفی چیست؟ بگذارید اینجوری برایتان بگوییم که روزانه به دلایلی که در بالا خدمتتان عرض کردیم ممکن است اعصاب شما به هم بریزد و دچار استرس و هیجان شوید,همین استرس و هیجان کاذب باعث ایجاد یون مثبت شده و در واقع تعادل میان یون های موجود در بدن شما را بر هم می زند و از اینجا است که به دلیل عدم تعادل میان یون های منفی و مثبت شما دچار همین حالات روحی بد و مضر خواهید شد.در اینجاست که اگر از قبل خرید دستبند پاور بالانس را انجام داده باشید  و یکی از این محصولات را همراه خود داشته باشید می تواند به عنوان یک یار کمکی به یاری شما امده و با خاصیت تولید یون منفی به شما در رسیدن به تعادل روحی و روانی کمک نماید.هاله انرژی شما ضعیف میشود شما در معرض بیماری های روحی از جمله افسردگی قرار میگیرید و همچنان جسم شما تا حدی ناتوان تر میگردد ، که با مدیتیشن میتوانید به مرور زمان هاله خود را قویتر کرده و از طبیعت و کائنات انرژی بیشتری بگیرید. حال پاور بالانس چه کار میکند؟

 

 

پاور بالانس شامل دو هولوگرام است که با ساتع کردن فرکانسی خاص ، هاله انرژی شما را تا حد ایده آل شما تقویت کرده ، تعادل ، انعطاف پذیری ، قدرت ، تمرکز ، یادگیری شما را افزایش داده و از استرس و تنش شما میکاهد ( البته شما را به حد ایده آل خود میرساند نه فراتر) و همچنین با دور کردن نسبی فرکانس های منفی مانند موبایل و مایکرو ویو باعث میشود شما از زمین و طبیعت بیشتر انرژی بگیرید.کارکرد این هولوگرام مشابه سنگهای کریستال یا دستبندهای مسی است با این تفاوت که ماندگار است و تمام نمیشود، با استفاده کردن از پاور بالانس به طور قابل ملاحظه ای قدرت و تعادل شما بالا میرود که کاملا قابل لمس است علاوه بر آن به کمک دستگاه های موجود در بیمارستان ها و مراکز درمانی میتوانید بزرگ شدن هاله انرژی خود را به هنگام استفاده از آن مشاهده کنید ، بسیاری از ورزشکاران و چهره های معروف دنیا از جمله کریستین رنالدو از این هولوگرام استفاده میکنند.

  

پس قرار نیست پاور بالنس جادو کند و از غیب برای شما چیز خاصی را به ارمغان بیاورد.با همین مکانیزم تولید یون منفی که در ان قرار داده شده براحتی می تواند یکی از بزرگترین دغدغه های روزانه شما را از بین ببرد و خواهید دید که بعد از استفاده از این محصول چگونه احساس آرامش و آسوده خاطر بیشتری خواهید داشت.ما در فروشگاه پستی خرید برای شما عزیزان امکانی را فراهم نموده ایم که براحتی و د رعرض چند دقیقه بتوانید اقدام به خرید دستبند پاور بالانس نمایید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک نمایید و سفارش خود را ثبت کنید,ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفتو بعد از تایید شما آنرا به آدرس پستی شما ارسال خواهیم کرد.

 

 این محصول به عنوان یکی از پدیده های چند سال گذشته در بازار ایران معرفی شده است و جالب است بدانید که بسیاری از چهره های معروف و شخصیت های مشهور اقدام به خرید دستبند پاور بالانس کرده اند.محصول فوق به عنوان یکی کالاهای پر فروش در سال 2011 در اروپا نیز شناخته شده است.این دستبند زیبا می تواند به عنوان یک هدیه بسیار مناسب و مفید برای همسر ان و یا عزیزان شما باشد و در واقع با تهیه پاور بالانس شما به عزیزانتان فرصت رسیدن دوباره به آرامشی را خواهید داد که شاید سال ها از ان فاصله گرفته و با ان غریبه شده باشند.پیشنهاد می کنیم اگر در میان دوستان و عزیزان خود فردی را می شناسید که پرخاش گر و عصبانی مزاج است حتما برای آن فرد اقدام به خرید دستبند پاور بالانس نمایید و خودتان به وضوح تاثیر این محصول را در ان فرد مشاهده نمایید.

 

 

 

 

محصول فوق دارای رنگ بندی و سایز بندهای مختلفی است و شما می توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود یکی را انتخاب و سفارش دهید.این کالا نیز یکی از پر فروش ترین های سایت پستی خرید در چند سال گذشته بوده است.یک مورد مهم که باید درباره نحوه قیمت گذاری این محصول به شما بگوییم این است که برخی از افراد سود جو با قیمت های بسیار بالا اقدام به تبلیغ بدین صورت کرده اند که دستبندهای ما اصلی بوده و دیگر دستبند ها تقلبی می باشد.باید خدمتتان عرض کنیم که کلیه اجناس وارد شده در بازار ایران چینی می باشند و تقریبا می توان گفت همه دارای یکی کیفیت هستند و  این تبلیغات تنها به خاطر بدست اوردن سود بیشتر می باشد.

 

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 

 

 

 

 

فایر تایر 

 

 

 

 

دستگاه طراحی ناخن

 

 

 

 

چای سبز لاغری

 

 

 

 

آموزش پرورش بلدرچین

 

 

 

 

خرید نیم ست حریم سلطان

 

 

 

 

مجموعه نرم افزار و بازی اندروید 





:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: