خرید کارواش ایزی جت
نوشته شده توسط : مهران

 

خرید کارواش ایزی جت را به صورت اصلی و اورجینال از فروشگاه پستی خرید بخواهید.اگر به دنبال خرید وسیله ای هستید تا از این پس براحتی از پس شستن اتومبیل خود بر آیید و همچنین برای نظافت دیوار ها و مکان های یکه تا کنون دسترسی به انها بسیار سخت و یا غیر ممکن بوده است می خواهید اقدامی انجام دهید ما خرید کارواش ایزی جت را به شما پیشنهاد می کنیم. این محصول همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید بسیار کم حجم و سبک بوده و براحتی قابل استفاده توسط خاتم ها و آقایان می باشد. در محصول فوق یک محفظه تعبیه شده است که در ان می توانید کف و مواد شوینده وارد نمایید و حال کافیست تا کارواش ایزی جت را به سر شیلنگ آب گرم و یا آب سرد متصل کنید و خواهید دید که براحتی قابل نصب بوده و می تواند چقدر در شستشوی منزل به کمک شما بیاید.شما با خرید کارواش ایزی جت در واقع یک یار کمکی و یک همراه همیشگی برای خودتان تهیه کرده اید که در کارهای مختلف می توانید از ان استفاده نمایید.

 

 

 

مثلا یکیی از کاربردهخای این محصول در هنگام آبیاری باغچه ها و گل ها می باشد . کافیست تا کارواش خود را بروی حالت قطره ای تنظیم کنید و به صورت آبپاشی باغبانی گل و گیاهان خود را آبیاری نمایید. بله کارواش فوق دارای چندین حالت آب پاشی بوده و این امکان را به شما می دهد تا در شرایط مختلف بتوانید از حالت های گوناگون آن استفاده نمایید. ما در فذروگشاه پستی خرید برای رفاه حال شما عزیزان امکان خرید کارواش ایزی جت به روش های مختلف فراهم کرده ایم شما به صورت خرید اینترنتی و تحویل درب منزل می توانید سفارش خود را در سایت ثبت نمایید. همچینین می توانید در صورت تمایل با یکی از شماره های 09390998711 و یا 09392739838 تماس حاصل فرمایید.محصولی که از ما خریداری می کنید به صورت کاملا تست شده برایتان ارسال می گردد و در صورت وجود مشکل می توانید اعلام نمایید تا آنرا برایتان تعویض نماییم.

 

 

از مزایای خرید کارواش ایزی جت می توان به مصرف کمتر آب نیز اشاره کرد.همچنین به کار بردن نیرو و انرژی کمتر و در نتیجه اینکه شما از کار با این محصول به هیچ وجه خسته نخواهید شد.و مهمترین خصوصیت ان نیز صرفه جویی در زمان شما می باشد مثلا اگر باشد شستشوی یک مکان یک ساعت زمان ببرد کافیست تا یک بار از ایزی جت استفاده نمایید خواهید نهایتا در عرض 20 دقیقه ان مکان کاملا شسته و تمیز خواهد شد.پس از هر نظر که فکرش را کنید داشتن یک کارواش خانگی با کیفیت در هر منزل ضروری به نظر میرسد و می تواند در موارد مختلفی به کمک  شما بیاید.همچنین بروی کارواش همانطور که در تصاویر هم ملاحضه می کنید یک دستگیره قرار گرفته که در واقع برای کنترل فشار آب از ان می توانید استفاده نمایید.

  

شما اگر به دنبال خرید یک هدیه و یا یک کادو برای همسر خود هستید و یا دوست دارید تا پدر و مادر خود را خوشحال نمایدی و به نوعی کمکی در کارهای منزل به انها کرده باشید چرا خرید کارواش ایزی جت را یک بار امتحان نمی کنید. این محصول را از فروشگاه پستی خرید همین الان تهیه کنید و به عنوان یک هدیه به انها بدهید و در واقع بار سنگینی را از کارهای روزانه منزل را از دوش انها بردارید.این می تواند یکی از ماندگار ترین هدایایی باشد که شما برایشان تهیه کرده اید.کارواش ایزی جت را هم خانم ها و هم آقایان می توانند استفاده نمایند. اصلا احتیاج به مهارت خاصی ندارد و اصلا هم کار با ان دشوار و پیچیده نیست. بسیار سبک و کم حجم بوده و در عین حال دارای قدرت مانور بالایی می باشد.پس همین الان برای خانم خانه یکی از این دستگاه ها را تهیه کرده و او را از فشار کارهای روزانه اش خلاص نمایید.

 

در ضمن اگر دوست دارید تا از این پس هزینه های الکی برای شستن ماشین خود به کارواش ندهید ما پیشنهاد می کنیم تا با خرید کارواش ایزی جت خودتان از این پس براحتی و با صرف زمان چند دقیقه ماشین خود را تمیز نمایید. این محصصول می تواند در یک چشم بر هم زدن انچنان ماشین شما راشستشو داده و تمیز کند که گویی واقعا به کارواش رفته اید. .کافیست تا حالت آبپاشی آن را به صورتی قرار دهید که در کارواش ها برای شستن ماشین ها استفاده می کنند.همه چیز در این دستگاه پیش بینی شده است و از این بابت اصلا محدودیتی ندارید و برای مصارف مختلف می توانید براحتی از ان استفاده نمایید.

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 

 

 

 

 

 




:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: